مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه خبر داد؛ 

تقدیر از هشت بانوی تاثیرگذار در کنگره بانوان کرمانشاه 

گروه استان ها-مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه از برگزیده شدن هشت تن از بانوان تاثیرگذار در کنگره بانوان استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴ 28 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، زهرا جانجانی امروز (هفتم مهرماه) در اختتامیه کنگره بانوان تاثیرگذار در استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ما ۲برنامه داریم، یک برنامه کنگره ملی بانوان استان بود که در دی ماه بانوان تاثیر گذار در تمام اقشار در هشت عرصه قابلیت شرکت داشتند.
 
وی افزود: در استان ۸۸۵ نفر ثبت‌نام کردند، ۲۵۰ نفر که مشخص نشد در چه عرصه توان‌مندی دارند، از افراد باقیمانده ۲۴ نفر را به استان فرستادیم و از این تعداد با توجه به هیئت داوران هشت نفر برگزیده شدند.
 
مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این بانوان با وجود خانه داری نقش‌آفرین و در عرصه اجتماعی هم نام‌آور بودند و هدف ما این است که چنین افرادی به جامعه به خصوص نسل جوان معرفی شوند.
 
جانجانی ابراز کرد: برنامه دیگر جوانی جمعیت است، یکی از مسائل پرچالش کشور همین موضوع است چرا که کشور رو به پیری می‌رود.
 
این مقام مسئول تشریح کرد: لازم است تمامی دستگاه‌ها و مسئولان و اقشار جامعه در جهت جوان سازی جامعه تلاش کنند، تا زمانی که نگران جامعه نباشیم قدرت در عرصه فناوری کم‌رنگ می‌شود.
 
وی گفت: در سال گذشته مدیران اجرایی و بسیاری از افراد خودجوش در بحث جوانی جمعیت زحمات بسیاری کشیدند.
 
جانجانی در پایان بیان کرد: در تمامی جامعه هر شخصی باید در مسئله جوان سازی جمعیت فعالیت داشته باشد و این مسئله برای تمام جامعه مهم باشد.
 
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار